شرکت داده نگار ماتريس حامی گروه خدمات آنلاين حسابداری مي باشد. WWW.MATRISNEGAR.IR

تماس با ما

021-66086682-66158975-66158968

شنبه تا چهارشنبه

8 صبح تا 5 عصر

admin@webcalc.ir

سررسيد

 

گروه خدمات حسابداری آنلاين  WebCalc

دولتی و خصوصی

حامی: شرکت داده نگار ماتريس

با ۱۵ سال سابقه همکاری با سازمانهای دولتی درامور مالی – اداری

 

 

برای حسابداری کسب و کار خود آماده ايد؟

 

ما در تمام مراحل همراه شما هستیم. فرايند ما برای انجام امور حسابداری شما از زمان ثبت نام در سامانه حسابداری هوشمند webcalc تا پايان خدمات و بستن سال مالی در اين بروشور خلاصه شده است.

 


به زودی

بورس با ما

 

  انجام خدمات حسابداری:

* ثبت سند حسابداری

* ثبت دفاتر روزنامه، کل، معين و تفصیلی

* گزارش ترازنامه و سود و زيان به تفکيک سند،

    روز، هفته، ماه، فصل و …

* تنظيم و ارسال الکترونيکی اظهارنامه ارزش افزوده

* تنظيم و ارسال الکترونيکی معاملات فصلی خريد و فروش موضوع ماده ۱۶۹

 

انجام خدمات حقوق و دستمزد:

* تهيه ليست، فيش و روکش حقوق در فضای          کاربری اختصاصی شما

* گزارشات ضميمه حقوق نظير بيمه، ماليات، مزايا، کسورات، سند حقوق و…

* ارائه فرمت های سازمان تأمين اجتماعی و ماليات به صورت ماهانه

* گزارش تطبيقی حقوق ماهانه یعنی مغايرت حقوق نسبت به ماه گذشته…

مشاوره و راهنمائی جهت انجام تکاليف قانونی

 

برگزاری دوره های آموزشی

 

 

 

WebCalc Group

Supported by:

Matrix Data Processing Co.

 

 

گروه خدمات

حسابداری آنلاين

WebCalc

 

 

متخصص در ارائه خدمات حسابداری آنلاين

صدور و رسيدگی اسناد حسابداری

اظهار نامه مالیاتی و گزارشات مالی و بيمه ای

ارزش افزوده و حقوق و دستمزد

 

 

شماره تماس: ۶۶۰۸۶۶۸۲-۰۲۱

شماره واتساپ:  ۰۹۳۷۵۹۱۰۹۰۶

 

www.webcalc.ir

۱٫ بارگذاری اطلاعات حقوق و دستمزد

درصورت تمایل به انجام امور مربوط به حقوق و دستمزد، لازم است که ما شما را در پورتال مربوطه ثبت نام کنيم.

بعد شما اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، شماره پرسنلی، نوع بيمه و شماره بیمه، اطلاعات استخدامی، احکام و قرارداد پرسنل خود را یکبار در سامانه درج مي کنيد و اطلاعات کارکرد، اضافه کار، مزايا و کسورات پرسنل را بصورت ماهانه در سامانه ثبت نموده و محاسبات حقوق و دستمزد انجام خواهد شد.

۲٫ ثبت مشخصات پرسنل و انجام محاسبات

هر ماهه سرور ابری ما پس از صدور دستور از طرف شما و تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعات خام دریافتی بطور خودکار اقدام به محاسبه حقوق دستمزد شما می نماید و شما به هيچ وجه نگران صحت محاسبات حقوق پرسنل خود نخواهيد بود.

۳٫ ارائه گزارشات حقوق و دستمزد

 شما می توانید گزارشات متنوعی از سامانه تهیه کنید. گزارشاتی از قبیل:

– فيش حقوقی،، لیست حقوقی، لیست بانک، فایل و ليست مالیات،  فایل و ليست بیمه تامین اجتماعی، سند حقوق و ..

-گزارش تطبيقی حقوق ماهانه یعنی مغايرت حقوق نسبت به ماه گذشته

۴٫ انجام امور الکترونیکی مالیاتی و بيمه ای

ارائه فایلهای تأمين اجتماعی و ماليات به صورت ماهانه

    ۲٫ ارائه گزارشات حسابداری

پس از تأييد اسناد مالی توسط کارشناسان ارشد ما، شما می توانید گزارشات مالی متنوعی را از طریق نرم افزار سررسيد و نيز پورتال تحت وب مشاهده نمائيد:

– گزارشات دفتر روزنامه، کل، معين و تفصیلی

– گزارشات ترازنامه به تفکیک سند، روز، هفته، ماه، فصل

– صورتهای مالی به تفکیک سند، روز، هفته، ماه، فصل

– گزارشات سود و زيان به تفکیک سند،روز،هفته،ماه، فصل

    ۳٫ انجام امور الکترونیکی مالیاتی

درصورت درخواست شما، ما می توانیم با داشتن اطلاعات و اسناد حسابداری شما، تکاليف مالياتی الکترونیکی شما را انجام دهیم:

– تهیه و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده

– تهیه و ارسال صورت معاملات فصلی (خريد و فروش)

– تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی

    ۴٫ ارائه مشاوره و راهنمایی

همچنين شما می توانید از طریق سامانه بصورت گفتگوی آنلاين (چت) و یا از طریق تلفن هوشمند و واتساپ از مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما در زمینه حسابداری، انجام تکالیف قانونی، حقوق و دستمزد و … استفاده کنید.

v   خدمات آنلاين حقوق و دستمزد

  قرارداد يکساله به مبلغ ۳ ميليون تومان برای تعداد پرسنل ۱۰ نفر يا کمتر

  تنفس دو ماهه برای پرداخت و يا لغو قرارداد

   ۱٫ درخواست ثبت نام

با مراجعه به سايت www.webcalc.ir فرم ثبت نام را تکميل مي کنيد

   ۲٫دانلود نرم افزار سررسيد

پس از  تأييد ثبت نام، لينک دانلود نرم افزار سررسيد برای شما ارسال ميگردد و شما قادر به نصب نرم افزار سررسيد بر روی سيستم خود خواهيد بود. اين نرم افزار برای ۳ ماه رايگان بوده و پس از آن مبلغ ۳۰۰ هزار تومان بابت شارژ ۱۰ ساله پرداخت خواهيد کرد.

   ۳٫ ايجاد يک حساب کاربری در پورتال

ارائه بستر تحت وب برای مشاهده اطلاعات ارسالی و اسناد و گزارشات مالی ثبت شده توسط کارشناسان خدمات مالی

 

v    خدمات آنلاين حسابداری

– عقد قرارداد يکساله با انتخاب نوع خدمات توسط شما (طبق جدول تعرفه خدمات)

– تنفس يک ماهه برای پرداخت و يا لغو قرارداد

 ۱٫ ثبت و رسيدگی اسناد حسابداری

بدون این که نگران باشید، ثبت اسناد حسابداری را به عهده ما بگذارید. ما با استفاده از کارشناسان مجرب، اسناد حسابداری شما را طبق اطلاعاتی که ارسال کرده اید، در سامانه ثبت می کنیم و در نهايت کارشناسان ارشد مالی، اسناد مالی ثبت شده را با قوانين و مقررات تطبيق داده و تأييد مي کنند.

تعرفه خدمات حسابداری برای شرکت های کوچک (گردش مالی سالانه کمتر از ۵۰۰ ميليون تومان) مبالغ برحسب ریال و بصورت سالیانه می باشند.

نحوه دریافت اطلاعات

حسابداری پایه

و گزارشات قانونی

تحریر دفاتر قانونی

ثبت معاملات فصلی و اظهارنامه های ارزش افزوده

ثبت اظهارنامه مالیاتی

حضور در اداره مالیات

جمع مبلغ ساليانه

(بسته به انتخاب شما)

دریافت اطلاعات مالی از طریق نرم افزار سررسید

۸۰،۰۰۰،۰۰۰

۲۰،۰۰۰،۰۰۰

۲۰،۰۰۰،۰۰۰

۱۰،۰۰۰،۰۰۰

۵۰،۰۰۰،۰۰۰

بین ۸ تا ۱۸ میلیون تومان

دریافت تصویر اسناد مالی از طریق واتساپ

۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰

۲۰،۰۰۰،۰۰۰

۲۰،۰۰۰،۰۰۰

۱۰،۰۰۰،۰۰۰

۵۰،۰۰۰،۰۰۰

بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان

 

هم اکنون، با ما در ارتباط باشید...!

تماس بگیرید

66086682 21 98+

66158975 21 98+

66158968 21 98+

آدرس ایمیل

info@webcalc.ir